ponninjonatan

Alla inlägg den 30 mars 2011

Av Hanna - 30 mars 2011 22:55

heej kom hem från stallet för en timma sen o har fastnat framför datan såklart ;) är ju ledig imorn så kan ju va uppe länge men de blir nog inte mycket mer än  en timme eftersom ja e så trött (: i skolan så vare tråkiiigt o amanda köttade mej :( haha xd

i stallet var ja mest med madde nikita o fanny o carro :)

ja har borstat jonatan, knoppat han bara för att träna o gosat ;) ronja va en fet jävla surkärring idag o skulle bråka med jonatan så han vart lack på henne xd dumma häst!

sen så har ja tränat på programmet (: lovar att ja kommer glömma! men de får bara inte hända tänk vad pinsamt (a)

tänkte säga min tävlings outfit som ja ska ha:

Vit polo tröja

Svart TRF tröja

Vita ridbyxor

Svarta stövelstrumpor

Vita handskar


De va väll de? sen ska ja ju ha min hjälm o mina stövlar ;)


gammla bilder men älskar jonatan o madde lika mkt fortfarande <3

 

   

Presentation


Tjoo :) Mitt namn e Hanna o ja e en glad stalltjej på 13 år ;) Ja sköter Jonatan 5 dagar i veckan o rider en gång :D Tyvärr e ja förstor för att rida Jonatan men red honom när ja var mindre, nu gillar ja att rida ponnyn picco :) Kraaam :))

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10
11
12 13
14 15
16
17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Mars 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards